Birner Zoltán: 1, konvex ponthalmaz konkáv ponthalmaz konvex halmaz burka egyszerü sokszög 2, opengl transzformáciok 3, Fény, tulajdonságok, optikai része anyagtulajdonság? 4, valami mátrixos pitty-putty 5, z- buffer algoritmusa remélem jol emlékszek 40% kell 35 pont volt a max ------------------------- Kocsis László 1) OpenGL alapelemei, + amit Zoli mester mondott (10 pont asszem) 2) passz, de amit Zoli mondott valami olyasmi volt 3) Megvilágítás, fényösszetevők, fényforrások, anyagtulajdonságok a számítógépi grafikában (vagyis nem az OpenGL-ben!), valamint tükröződés és árnyék (objektumok kölcsönhatása) (12 pont) 4) az a tranfotmációs mátrix kellett, ami a tér pontjait a (0,3,0) normálisú síkra tükrözi. (Ha jól emlékszem) (5 pont?) 5) ahogy Zoli mester megmondta (4 pont) Amit még leszűrtem a saját és mások vizsgáiból: Nagyon lepontoz. A saját jegyzetét ne másoljátok vissza neki szó szerint, és ne is írjatok többet, se mást, mint ami a jegyzetben volt. Még egy tipp: írjatok neki struktúráltan, tehát bekezdésekbe szedve, akár vázlatszerű pontokban, azokat tömören és precízen kifejtve (amibe bele lehet kötni, abba belefog), a címeket alcímeket húzzátok alá meg ilyesmi :). A hosszú egybenlévő szöveget nem szereti végigolvasni. Inkább kérjetek lapot. Hát az elsőt én úgy ahogy van leírtam, de csak a konvex, konkáv meg ezeket fogadta el. A z-puffert szerintem teljesen jól leírtam, szerinte teljesen nem jól, aztán a fényekről leírtam neki MINDENT ami a jegyzetben van, még a képleteket is, mert számítottam rá, hogy benne lesz. Mindezt szépen struktúráltan, kicsit vázlatszerűen de azért kifejtve, öröm volt ránézni, 3 és fél oldalon keresztül, de persze erre se kaptam max pontot. Így lett 16 pont. Mellesleg szerintem a 90 perc nagyon kevés, én az utolsó pillanatig írtam. Hát ennyi :D Amúgy rajtam kívül még legalább 2 embernek meglett.