# Bridge ## játék Hozz létre egy `Item` interfészt, melyben most csak * `String getCaption();` van. Hozz létre egy `Representation` interfészt, melyben * `String getCaption(String itemName);` Minden `Item` implementáció a függőségeként megkapott Representation-t használva állítja elő a feliratát, csak más ad át annak. ##Reprezentációk Implementáld a `Representation` interfészt egy `NormalRepresentation` osztályban. A metódusban térj vissza a kapott paraméter kisbetűs verziójával. Implementáld a `Representation` interfészt egy `VisuallyImparedRepresentation` osztályban. A metódusban térj vissza a kapott paraméter NAGYBETŰS verziójával. ## Játék elemek Hozz létre egy `Settlement` osztályt, amely implementálja az `Item` interfészt. Eltárolja a település nevét, melyre van setter. Függősége a Representation referencia (attribútum + konstruktor). * a `getCaption` metódus használja a Representation-t, paraméterének a település nevét adja. Hozz létre egy `Character` osztályt, amely implementálja az `Item` interfészt. Eltárolja a karakter nevét, és a típusát. Függősége a Representation referencia (attribútum + konstruktor). * a `getCaption` metódus használja a Representation-t, paraméterének a karakter nevét és típusát adja. (pl.: "Logan (warrior)") A karakter típusára vezess be egy CharacterType felsorolt típust (Warrior, Wizard).