Kép |
Példa leírása |
Nyelv, API |
Linux verzió |
Windows verzió |
|
1. Ultra egyszerû SDL 1.2 alapú ablakfeldobás és esemélykezelés. Egy fekete képernyõt kell látni.
|
C,SDL 1.2 |
Letöltés |
Letöltés |
|
|
|
|
|
|
2. Kép betöltése és megjelenítése SDL2 alapokon.
|
C,SDL2 |
Letöltés |
Letöltés |
|
|
|
|
|
|
2. Natív OpenGL ablakfeldobás az operációs rendszer függvényeivel. Üres ablakot kell látni.
|
C++,OpenGL |
Letöltés |
Letöltés |
|
|
|
|
|
|
3. Egyszerű SFML demó, amely egy képet tölt be
|
C++,SFML 2.2 |
Letöltés |
Még nincs |
|
|
|
|
|
|
4. Egyszerû szoftveres renderer megvalósítása kezdetleges grafikai motor formába öntve. 3 darab textúrát kell látni.
|
C++,SDL 1.2,OpenGL |
Letöltés |
Letöltés |
|
|
|
|
|
|
5. Sprite Demo. Két mozgó Sprite-ot kell látni.
|
C++,SDL 1.2,OpenGL,GLU |
Letöltés |
Letöltés |
|
|
|
|
|
|
6. Egyszerû GLSL shader demo. Az árnyalóval egy textúra színét állíthatjuk az iránygombok segítségével.
|
C++,SDL 1.2,OpenGL,GLSL |
Letöltés |
Letöltés |
|
|
|
|
|
|
7. Egyszerû demo alkalmazás a GLSL fények demonstrálására. A program egy obj fájlt tölt be, forgatja, és megvilágítja GLSL árnyalók segítségével.
Gombok: SPACE - forgatás megállítása, B - Drótvázas modell, S - váltás a 3-féle megvilágítás között.
|
C++,SDL 1.2,OpenGL,GLSL |
Letöltés |
Letöltés |
|
|
|
|
|
|
8. OpenGL 3.3 alapú 2D demo. A program egy képet rajzol ki OpenGL 3.3 alapokon. A kép az iránygombokkal mozgatható.
|
C++,SDL 1.2,OpenGL 3.3,GLSL |
Letöltés |
Jelenleg nem elérhet? |
|
|
|
|
|
|
9. "LightRoom" demó alkalmazás. Segítségével a fények tulajdonságait állíthatjuk, vizsgálhatjuk. Effektek: Per-pixel lighting,
normal mapping, shadow mapping.
|
C++,OpenGL 3.3,GLSL |
Letöltés |
Letöltés |
|
|
|
|
|
Kép |
Példa leírása |
Forráskód |
|
1. Egyszerû demo alkalmazás, amely csak egy üres ablakot dob fel.
|
Letöltés |
|
2. Egyszerű Textúra demo. A program egy textúrát tölt be és rajzol ki OpenGL 3 alapokon.
|
Letöltés |
|
3. Textúra demo. Jobb felépítés, FPS szinkronizáció, timer.
|
Letöltés |
|
3. Pattogó labda. Kirajzolás gyakorlása kis algoritmizálás.
|
Letöltés |
|
4. Egyszerű hóesést szimuláló demó példa. Kirajzolás gyakorlása kis algoritmizálás.
|
Letöltés |
|
4. Textúra színcsatornáinak állítása shasder paraméterként. Gombokkal vezérelhető: Q,A,W,S,R,F
|
Letöltés |
|
5. Egyszerű StarField demó. Kirajzolás gyakorlása, színezés, algoritmizálás
|
Letöltés |
|
6. Sprite animáció. Textúrák betöltése, mozgatása.
|
Letöltés |
|
7. Befoglaló doboz (AABB) implementáció textúra objektumokra
|
Letöltés |
|
8. Bounding Box megvalósítása Sprite-okra.
|
Letöltés |
|
9. Játkobjektum osztály bevezetése.
|
Letöltés |
|
10. 2D Játékszíntér és layering struktúra bevezetése. A Objektum mozgatása gombok segítségével.
|
Letöltés |
|
11 a. 2D Kamera bevezetése. Működés: jobbra, balra gombokkal scrollozódik a tér.
|
Letöltés |
|
11 b. Parallax scroll megvalósítása. Kamera, GameObject, játékszíntér és layering struktúra
|
Letöltés |
|
12. 3D Egyszerű négyzet
|
Letöltés |
|
13. 3D Egyszerű négyzet forgásal
|
Letöltés |
|
14. 3D Egyszerű négyzet forgással és textúrával.
|
Letöltés |
|
15. 3D forgó kocka
|
Letöltés |
|
16. 3D forgó kocka textúrával
|
Letöltés |
|
17. 3D Wavefront OBJ model betöltő
|
Letöltés |
|
17. 3D Kamera mozgás
|
Letöltés |
|
18. 3D Point Light Demo
|
Letöltés |