A mi projektünk egy olyan alkalmazás létrehozása, ami beosztottakkal rendelkező főnökök dolgát könnyíti meg (Pl kisvállalkozók, csapatvezetők egy nagyobb cégnél). A szoftver fő felhasználója, kezelője a főnök lenne, viszont az alkalmazottak is beregisztrálhatnak a felületre. A főnöknek megjeleníthető egy saját táblázat a beregisztrált alkalmazottakról melyben megtalálható a nevük, telefonszámuk, email címük, és a havi értékelő táblázat a munkájukról. Van egy mindenki számára megjelenő naptár amiben a főnök feltüntetheti pl a fontos eseményeket, meetingeket, továbbképzéseket. Lesz egy heti tervező is, ami az adott héten mindig megmutatja az aktuális fontos eseményeket a cégnél (amik a naptárba lettek mentve), a főnöknél pedig az is megjelenik hogy ki van aznap szabadságon.
Neve | Formátuma | Elkészülésének várható időpontja |
---|---|---|
Projektterv | .html | 2018.09.26 |
H2 | .html | 2018.10.07 |
H3 | .html | 2018.10.25 |
H4 | .html | 2018.11.16 |
H5 | .html | 2018.12.01 |
A csapat az utolsó verzió készenléte után tervezi teszteltetni a szoftert. Fontos hogy a a lehető legkevesebb hardver felhasználással fusson a szoftver (jól optimalizáltan). Stabilnak és megbízhatónak kell lennie, hiszen a felhasználók munkájának fontos eleme lesz az alkalmazás, így az esetleges rejtett, akár összeomláshoz vezető hibákat is ki kell küszöbölnünk.
Bemutatás a tesztelés után december elején esedékes. A program ingyenesen lesz elérhető. A szállítást 2018. -ére terveztük.